Adatkezelési tájékoztató Megrendelés, jótállás, garancia Orvosi engedélyek
Szállítási és fizetési feltételek

Szállítási, fizetési illetve átvételi módok


Megrendelhető termékek köre

 A Szolgáltató által forgalmazott valamennyi termék orvostechnikai eszköz, és egyben gyógyászati segédeszköz is.

Magyar nyelvű, részletes használati útmutatóval rendelkezik, melyet Szolgáltató a termékről kiállított számlával, és az egyéves garancia  igazolásával  együtt a termék kiszállításával egyidejűleg bocsát a Megrendelő rendelkezésére.

Kérjük, a használati útmutatót figyelmesen olvassa át, és a megrendelés előtt honlapunkon tájékozódjon a használatot  esetlegesen kizáró tényezőkről is!  

A szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek. Magyarországon kívülre Szolgáltató nem teljesít kiszállítást.

Készülékeinket részletes magyar nyelvű használati utasítással szállítjuk, és egy év garanciát vállalunk.

Az alábbi szállítási, fizetési ill. átvételi módok választhatók a rendelés során:

1. Házhoz szállítás DPD futárszolgálattal

Ebben az esetben a futárszolgálat a csomagot a feladását követő napon szállítja ki. A küldemény átvételének napján e-mailben és SMS-ben is értesítést küld a kiszállításról a futár elérhetőségével. Az átadást megelőzően a futár 1 órával telefonon egyeztetheti a részleteket.

2. Postahivatali, MOL vagy COOP PostaPonton történő átvétel

Ebben az esetben - miután a megrendelt termék vételárát a Szolgáltató által megadott módon bankszámlára átutalta, és az a Szolgáltató számláján megjelenik, a Szolgáltató véglegesíti a rendelését. Ezt követően az összeállított csomag feladásra kerül, és az MPL futárszolgálat az Ön által megadott Postahivatalba, MOL, vagy COOP PostaPontba szállítja ki a feladást követő 2. munkanapon. A küldemény átvételi lehetőségéről az MPL SMS-ben, vagy e-mailben értesítést küld. A Vásárlónak 5 napja van átvenni a csomagot az adott PostaPont nyitvatartási idejében.

A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vásárlót terhelik.

3. Személyes átvétel telephelyünkön

Ebben az esetben nem szükséges az előzetes megrendelés, de célszerű telefonon érdeklődni arról, hogy a megvásárolni kívánt termék van-e raktáron.

4. Átvételi lehetőségek

- Szállítás DPD futárszolgálattal, utánvéttel: 1.700,- Ft

- Szállítás futárszolgálattal, oldalunkon keresztüli bankkártyás fizetéssel: 1.500,- Ft

- Szállítás  futárszolgálattal előre utalással : 1.500,- Ft

- Szállítás PostaPontra, előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel: 1.000,- Ft

- Előre utalás esetében:

Miután a megrendelt termék vételárát a SAX Kft. CIB Banknál vezetett 11101301-10585601-01000003 számú számlájára átutalta, és az számlán megjelenik, a csomagját átadjuk a futárszolgálatnak.

 - Kiszállítás 1-3 munkanap alatt. 

 - Amennyiben a csomag átvétele után a készülékkel valami problémát észlel, kérjük,

 jelezze ezt cégünknek, és cserecsomag formájában  kicseréljük Önnek.

 - Előfordulhat, hogy egy-egy termék átmenetileg kifogy, ilyen esetben a szállítás akár 10-14 napot    is igénybe vehet. Erről értesítjük a Vásárlót, illetve amennyiben előre utalás, illetve bankkártyás fizetés történt, egyeztetjük, hogy fenn tartja-e a megrendelést. Amennyiben nem, haladéktalanul visszafizetjük a beérkezett összeget.

       Fizetés

 

1.    A Vásárló az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

- A vételár kiegyenlítése utánvéttel: a rendelés teljes összegét a Felhasználó az átvételkor fizeti meg.

- A vételár kiegyenlítése előre utalással: ebben az esetben - miután a megrendelt termék vételárát a Szolgáltató által megadott módon bankszámlára átutalta, és az a bankszámlán megjelenik -, a Szolgáltató véglegesíti a megrendelést, összeállítja a csomagot, és gondoskodik a kiválasztott szállításról.

- A vételár kiegyenlítése bakkártyával: Jelenleg nem lehet bankkártyával fizetni az oldalon,


2.    A Szolgáltató a leadott Megrendelést külön e-mailen igazolja vissza, amely visszaigazolás az Ügyfél ajánlatának elfogadását vagy elutasítását tartalmazza. (Ez nem azonos a megrendelés beérkezését automatikusan visszaigazoló e-maillel, hiszen a Megrendelés leadása után a Vásárlóhoz email útján érkezett automatikus rendszerüzenet csak a Megrendelés rögzítéséről szól, tájékoztató jellegű és nem jelenti a Megrendelés Eladó általi visszaigazolását.). Az Eladó és Vásárló közötti Szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló e-mail útján megkapja az Eladótól a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást.

3.    A Szolgáltató nem vállal felelősséget, ha a hibásan megadott elérhetőségek vagy hibás e-mail cím megadása miatt az elektronikus visszaigazolás elmarad, illetve nem megfelelő módon kerül kézbesítésre. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben előzetesen megállapodnak.

V)   A megrendelések feldolgozása és teljesítése

1.    Az Eladó - a Vásárló egyidejű értesítése mellett, jogkövetkezmények nélkül - törölheti a Vásárló Megrendelését, az alábbi esetekben:

-      amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és a kártyát kibocsájtó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi;

-      amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és az online fizetést biztosító partner nem tudja érvényesíteni a tranzakciót;

-      ha Vásárló által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítését.

2.    Általános teljesítési határidő: a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 1-3 munkanapon belül. A felek kölcsönös megállapodás esetén ettől eltérhetnek.

3.    Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék előre nem látható és el nem hárítható okból nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni. Ilyen esetben ha a Felhasználó eláll a vásárlástól, az általa befizetett összeget a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti.

Az elállási jogról, panaszkezelésről, jótállásról, kellékszavatosságról,  stb.. az ASZF- menüpontban  tájékozódhat!

 

Kép