I, Bevezető rendelkezések, felek, a szerződéssel kapcsolatos tájékoztatás
II) Irányadó jogszabályok, előzetes tájékoztatás a termékekről, magrendelésről, vételárról
III) Megrendelés menete
A Vásárló felelőssége a megadott adatok ellenőrzése. A hibás adatokkal felvett rendelésekért (pl.: hibás e-mail cím vagy téves szállítási adatok rögzítése) az Eladó nem tud felelősséget vállalni. A Felhasználó a megadott adatait a megrendelés elküldését követően nem módosíthatja a rendszeren keresztül, mivel a rendszer nem működtet felhasználói fiókokat, azonban jelezheti a Szolgáltató megadott elérhetőségein, ha a visszaigazoláskor (a honlapon vagy a visszaigazoló e-mailben) hibásan megadott adatot vél felfedezni.
Elérhetőség: telefonon a (1)4093643-as telefonszámon, vagy a saxmed@saxmed.hu
Az alábbi szállítási, fizetési ill. átvételi módok választhatók a rendelés során:
Természetesen, több különböző készülék vásárlása esetén egy szállítási díjat számítunk fel.
4.1. Házhoz szállítás DPD futárszolgálattal
Ebben az esetben a futárszolgálat a csomagot a feladását követő napon szállítja ki. A küldemény átvételének napján e-mailben és SMS-ben is értesítést küld a kiszállításról a futár elérhetőségével. Az átadást megelőzően a futár 1 órával telefonon egyeztetheti a részleteket.
Az ügyfélszolgálat a 061/501-6204 telefonszámon érhető el, munkanapokon 8-18 óra között. A csomagküldő szolgálatot az alábbi weblapon is elérheti: http://www.dpd.com. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a DPD-nél kell érdeklőni, egyeztetni.
4.2. Postahivatali, MOL vagy COOP PostaPonton történő átvétel
Ebben az esetben – miután a megrendelt termék vételárát a Szolgáltató által megadott módon bankszámlára átutalta, és az a Szolgáltató számláján megjelenik, a Szolgáltató véglegesíti a rendelését. Ezt követően az összeállított csomag feladásra kerül, és az MPL futárszolgálat az Ön által megadott Postahivatalba, MOL, vagy COOP PostaPontba szállítja ki a feladást követő 2. munkanapon. A küldemény átvételi lehetőségéről az MPL SMS-ben, vagy e-mailben értesítést küld. A Vásárlónak 5 napja van átvenni a csomagot az adott PostaPont nyitvatartási idejében.
A Magyar Posta Logisztika (MLP) elérhetősége:
Honlapja: http://www.postapont.hu/
Online nyomkövetés: http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Telefonszáma: (06-1) 767-8282 vagy (06-1) 333-7777
Email címe: customer.service@posta.hu
A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vásárlót terhelik.
4.3. Személyes átvétel telephelyünkön
Ebben az esetben nem szükséges az előzetes megrendelés, de célszerű telefonon érdeklődni arról, hogy a megvásárolni kívánt termék van-e raktáron.
A szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek. Magyarországon kívülre Szolgáltató nem teljesít kiszállítást.
4.4. Átvételi lehetőségek
– Szállítás DPD futárszolgálattal, utánvéttel: 1.800,- Ft
– Szállítás futárszolgálattal, oldalunkon keresztüli bankkártyás fizetéssel: 1.600,- Ft – jelenleg nem elérhető-
– Szállítás futárszolgálattal előre utalással : 1.600,- Ft
– Szállítás Posta Pontra, előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel: 1.500,- Ft-jelenleg nem elérhető-
– Előre utalás esetében:
Miután a megrendelt termék vételárát a SAX Kft. CIB Banknál vezetett 11101301-10585601-01000003 számú számlájára átutalta, és az számlán megjelenik, a csomagját átadjuk a futárszolgálatnak.
– Kiszállítás 1-3 munkanap alatt.
– Amennyiben a csomag átvétele után a készülék esetlegesen hibásnak bizonyul, kérjük,
jelezze ezt cégünknek, és cserecsomag formájában kicseréljük Önnek.
– Előfordulhat, hogy egy-egy termék átmenetileg kifogy, ilyen esetben a szállítás akár 10-14 napot is igénybe vehet. Erről értesítjük a Vásárlót, illetve amennyiben előre utalás, illetve bankkártyás fizetés történt, egyeztetjük, hogy fenn tartja-e a megrendelést. Amennyiben nem, haladéktalanul visszafizetjük a beérkezett összeget.
Természetesen, több különböző készülék vásárlása esetén egy szállítási díjat számítunk fel
IV. Fizetés
– A vételár kiegyenlítése utánvéttel: a rendelés teljes összegét a Felhasználó az átvételkor fizeti meg.
– A vételár kiegyenlítése előre utalással: ebben az esetben – miután a megrendelt termék vételárát a Szolgáltató által megadott módon bankszámlára átutalta, és az a bankszámlán megjelenik -, a Szolgáltató véglegesíti a megrendelést, összeállítja a csomagot, és gondoskodik a kiválasztott szállításról.
– A vételár kiegyenlítése bankkártyával vagy Barion egyenleggel: A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan lehetséges bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. További információk a Barion fizetési lehetőségről
A Szolgáltató a leadott Megrendelést külön e-mailen igazolja vissza, amely visszaigazolás az Ügyfél ajánlatának elfogadását vagy elutasítását tartalmazza. (Ez nem azonos a megrendelés beérkezését automatikusan visszaigazoló e-maillel, hiszen a Megrendelés leadása után a Vásárlóhoz email útján érkezett automatikus rendszerüzenet csak a Megrendelés rögzítéséről szól, tájékoztató jellegű és nem jelenti a Megrendelés Eladó általi visszaigazolását.). Az Eladó és Vásárló közötti Szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló e-mail útján megkapja az Eladótól a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást.
Címzett: SAX Kft. 1162 Budapest, Cserhida u. 8, e-mail: saxmed@saxmed.hu
Ezennel én / mi el kívánok / kívánunk állni a közöttünk létrejött, a következő termékek megvásárlásáról / a következő szolgáltatások nyújtásáról szóló szerződéstől:
Megrendelés dátuma (*) / átvétel dátuma (*):
Vásárló(k) neve (*):
Vásárló(k) címe (*):
Vásárló(k) aláírása (csak abban az esetben, ha postai úton küldi az űrlapot)
Bankszámla szám, amennyiben átutalással kívánja visszakapni az összeget.
Dátum:
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 14 naptári napos határidőn belül elküldi.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni.
Az Eladó visszatérítési kötelezettsége
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-ának megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladót felelősség nem terheli.
Többletköltségek
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk.
Visszatartási jog
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
A termék visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.
Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért
A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Az elállási jog kizártsága
Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben, így különösen a „c” és az „e” pontban meghatározottak esetén:
„olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak”;
„olyan zárt csomagolású
termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az
átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.”
Az RC Cornet készülék család: a szájkürt, orrkürt, és az rc cornet szett ebbe a csoportba tartozik.
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.
VII) Reklamáció, panaszkezelés
Békéltető testületek országosan is elérhetőek:
http://rcornet.hu/bekelteto-testuletek.pdf
A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
honlap cím: http://bekeltet.hu
e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488-21-86
Telefon: 06 (1) 488-21-31
VIII) Tájékoztatás a kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásról (garancia)
Az itt hivatkozott szöveg a 45/2014 Kormányrendelet 3. sz. mellékletében közreadott tájékoztatás átvételével készült.
Jótállás 2021. – Alkalmazandó a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a 151/2003 (IX.22.) kormányrendelet 1. sz. mellékletben felsorolt új, tartós fogyasztási cikkekre 2021.01.01-től.
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a SAX Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Sax Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérhe-ti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön a termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén a Sax Kft. jelen szerződés, valamint a vonatkozó 151/2003 Kormányrendelet előírásai alapján jótállásra köteles.
Jótállás 2021. – Alkalmazandó a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a 151/2003 (IX.22.) kormányrendelet 1. sz. mellékletben felsorolt új, tartós fogyasztási cikkekre 2021.01.01-től.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Ön a Kormányrendelet szerint egy év kötelező jótállásra jogosult, illetőleg a fenti pontban rögzítettek szerint a gyártó adhat egyes termékekre gyártói jótállást a termékleírás szerint.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a Vásárló, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
IX.) Adatkezelési szabályok:
A honlap látogatása során a rendszer rögzíti a felhasználók IP címét, melyből bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett személyre. Ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát és a látogatott oldal címét. Az adatrögzítés célja a felhasználói szokások elemzése, látogatottsági statisztikák készítése, mely a még magasabb színvonalú kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A statisztikai állományok elemzése során felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem kapcsolja össze, a felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.
Utolsó módosítás: Budapest, 2018. november